14/06/2017

8 edycja Customer Loyality Summit za nami. Up Bonus – Partnerem tegorocznego wydarzenia

FORUM LOJALNOŚCIOWE

14-21.04.2017

 

Kolejna 8 edycja Customer Loyality Summit za nami. Up Bonus – Partnerem tegorocznej edycji.

 

Forum Lojalności to już stały punkt w kalendarzach „ekspertów od lojalności”.  I tak już od kilku lat spotykamy się Krakowie, aby przeżywać wspólnie trzy inspirujące dni, rozmawiać o trendach, zmianach na rynku, inspiracjach i problemach.

 

W tym roku VIII Poland & CEE Customer Lokaty Summit odbył się 19-21 kwietnia w hotelu DoubleTree by Hilton. Przeprowadzono ponad 40 prelekcji podczas kilku sesji plenarnych. Na całym wydarzeniu gościła otwartość na nowe inspiracje, ciekawość, dociekliwość min. padało wiele pytań z publiczności, a wszystko w przemiłej atmosferze i ogromnych emocjach, które szczególnie były widoczne jak co roku na gali Loyality Awards!

 

Dzień przed Forum odbyły się całodniowe warsztaty na temat psychologii lojalności, prowadzone przez dr Pawła Wójcika z UW. Stałym już punktem programu był oczywiście networking w Nespresso Boutique przy Rynku Głównym.

 

Tegoroczne sesje tematyczne skupiały się na:

  • lojalności w handlu detalicznym
  • lojalności i działaniom retencyjnym w sektorze usług
  • lojalności na rynku FMCG ( po raz pierwszy na forum, poświęcone relacjom między producentami a dystrybutorami głównie w kanale tradycyjnym)
  • innowacji w działaniach lojalnościowych.

 

Motywem przewodnim była tak jak rok temu digitalizacja, ale szczególny nacisk położono na personalizację komunikatu, skuteczność aplikacji mobilnych, CX i pomiar działań.

Chyba największym zainteresowaniem w cieszyła się prezentacja Vita Endlera, Prezesa Zarządu Internet Mall Polska (Wyzwania, zagrożenia i zmianyczyli trudne pytania w lojalności), która była inspirująca, a prowadzący wzbudził tak żywe zainteresowanie, że skutecznie zachęcił publiczność do zadawania pytań i wspólnej dyskusji, podczas której nie zabrakło śmiechu i kilku cennych podsumowań.

Podczas ostatniej sesji forum, Innowacje i Inspiracje – po raz pierwszy przedstawiono sposoby budowania lojalności z pomocą Influencerów (Youtuberów) ale także temat ekonomii współpracy czy rezultaty wprowadzenia technologii do samych programów lojalnościowych. Po odbiorze publiczności można przypuszczać, że wątek infuenacerów na stałe wpisze się w program przyszłych edycji.

 

Podczas warsztatów nie obyło się bez wątku relaksacyjnego był min: trening mindfulness, krótki kurs tańca latino, a także jogging z profesjonalnym trenerem.

 

Wieczorem – jak co roku – odbyła się uroczysta Gala rozdania nagród zwycięzcom trzeciej edycji Plebiscytu LOYALTY AWARDS (BIG L).

 

Zwycięzcy zostali wyłonieni dwuetapowo, a swoje głosy oddawali wyłącznie praktycy marketingu, zarządzania relacjami i budowania lojalności klienta. Nagrodzone zostały najlepsze projekty w handlu detalicznym, usługach, B2B (relacje z resellerami), najlepszy nowy program, innowacja roku oraz najlepsza komunikacja projektu lojalnościowego w 2016 roku.

 

 

 

 

 

Podsumowanie wyników tegorocznej edycji gali:  www.loyalty-awards.pl/laureaci-2016

relacja wideo z Kongresu: https://youtu.be/_uL64yGiDI4