Przedstawiciele Up Bonus prelegentami konferencji „PROGRAMY LOJALNOŚCIOWE & CUSTOMER EXPERIENCE”

W dniach 25-26 października w warszawskim Hotelu Sofitel odbyła się konferencja poświęcona tematyce strategii utrzymania klientów oraz lojalności w biznesie, której Up Bonus był sponsorem i prelegentem.

Na tegorocznym wydarzeniu nasz reprezent – Tomasz Sitarski Dyrektor Marketingu i Rozwoju Up Bonus wygłosił prelekcję poświęconą tematyce digitalizacji w programach lojalnościowych, podczas której starali się przybliżyć potrzeby klientów z perspektywy B2C i B2B, a także korzyści wynikające z nagradzania elektronicznego.

Spotkanie było dobrą okazją do wymiany doświadczeń praktyków i ekspertów w tematyce sposobów budowania lojalności klienta i wiedzy na temat przygotowywania, realizacji oraz funkcjonowania skutecznych programów lojalnościowych.

Niewątpliwą wartością dodaną wydarzenia było przedstawienie case study – jak doświadczeniem klienta zarządzają̨ przedstawiciele firm, z branży finansowej i tzw. „Reszty Świata”.