24/09/2015

Bonus Systems Polska wraz z Chèque Déjeuner przeprowadzają wizerunkowy rebranding i zmieniają się w Up Bonus.

INFORMACJA PRASOWA

Bonus Systems Polska S.A. wraz ze spółką matką Chèque Déjeuner Sp. z o. o. , dostarczające systemy premiowania i motywowania, przeprowadzają rebranding. Od 24 września posługują się wspólną marką Up Bonus. Nazwa ta jest połączeniem znanej polskim klientom marki Bonus Systems i nazwy firmy właścicielskiej – Up Group (dawniej Grupa Chèque Déjeuner). Nowe hasło: „Up Bonus – dla firmy, dla ludzi” podkreśla z jednej strony profesjonalne wspieranie firm w dążeniu do wyznaczonych celów, a z drugiej strony koncentrację na wszystkich użytkownikach swoich produktów.

Up-Bonus_informacja-prasowa_logo

Up Bonus jest częścią Up Group. Grupa od 50 lat działa na rynku benefitów pozapłacowych. Up Group jest liderem we wprowadzaniu nowych rozwiązań technologicznych i społecznych związanych z rynkiem pracy, zawsze koncentrujących się na realnych potrzebach ludzkich w środowisku zawodowym.

Up Bonus umożliwia swoim klientom korzystanie zarówno z zasobów i doświadczenia międzynarodowej organizacji, która jest jednym z liderów w branży, jak również ze znajomości lokalnych uwarunkowań. Up Bonus oferuje unikalny zestaw produktów kartowych i rozwiązań informatycznych, które spełniają potrzeby klientów związane z systemami motywacyjnymi i lojalnościowymi. W swojej ofercie posiadają również tradycyjne formy benefitów pozapłacowych, czyli bony papierowe.

Oprócz nazwy firmy, rebrandingowi będą podlegać produkty. Otrzymają one nową szatę graficzną i nazwy. Up Bonus ma już nową witrynę internetową (www.upbonus.pl). Rebrandingiem zostały też objęte wszystkie materiały korporacyjne i komunikacyjne.

Nowe hasło firmy „Up Bonus – dla firmy, dla ludzi” wpisuje się w ideę, która przyświeca firmie. Ważnym elementem dla Up Bonus jest z jednej strony podkreślenie tego, że wspiera firmy w osiąganiu sukcesów, dostarczając im sprawdzone systemy motywowania i premiowania, a z drugiej strony skupia się na beneficjentach swych produktów i rozwiązań – wszystkich użytkownikach kart,  w tym pracownikach. Aby podkreślić, że ludzie są ważnym ogniwem każdego biznesu do projektów nowych kart zostały zorganizowane profesjonalne sesje zdjęciowe z udziałem pracowników firmy Up Bonus.

„Przeprowadzony przez nas rebranding ma na celu wzmocnienie pozytywnego wizerunku naszej organizacji jako z jednej strony oferującej rozwiązania, które wspierają firmy w motywowaniu i wynagradzaniu swoich pracowników, ale jednocześnie skupionej na ostatecznym beneficjencie naszych rozwiązań i kart” – powiedziała prezes Márta Nagy. „Uważamy, że to ludzie są wartością, która tworzy sukces przedsiębiorstw i korporacji. Dlatego też zmieniamy się by podkreślić nasze zaangażowanie – dla firm, dla ludzi” – dodała Márta Nagy

Za wszystkie działania związane z rebrandingiem odpowiedzialna jest firma Spook AB. Spook to agencja marketingowa specjalizująca się w tworzeniu spersonalizowanej komunikacji, która dociera do właściwej osoby, we właściwym czasie, we właściwym kontekście.

O Up Bonus:

Up Bonus jest członkiem międzynarodowej grupy, która wspiera firmy, dostarczając im sprawdzone systemy motywowania i premiowania. Firma jest  jednym z najważniejszych wydawców kart przedpłaconych – ma ponad 10 lat doświadczenia na polskim rynku i tworzy jego standardy. Up Bonus oferuje unikalny zestaw produktów wykorzystujący m.in. karty przedpłacone, które spełniają kluczowe potrzeby klientów związane z systemami motywacyjnymi i lojalnościowymi. Obecnie Up Bonus posiada w swoim portfolio ponad tysiąc firm w Polsce. Więcej informacji znajduje się pod adresem www.upbonus.pl

O Up Group:

Up Group jest niezależną międzynarodową organizacją, która należy do jej pracowników. Oferuje rozwiązania i usługi (bony, karty, aplikacje mobilne, etc.) w celu ułatwienia dostępu do żywności, kultury, rozrywki, edukacji, pomocy społecznej, pomocy w domu, ale także w celu wspierania przedsiębiorstw w zarządzaniu kosztami działalności lub rozwoju programów motywacyjnych i lojalnościowych. Grupa jest obecna w codziennym życiu 27 milionów ludzi w 17 krajach. Up Group zatrudnia 2500 pracowników i jej wartość emisji to 6 miliardów euro w 2014 roku.

Kontakt do mediów:

UP Bonus
Katarzyna Adamczyk
Email: kadamczyk@grupacd.pl 

Tel  501 620 580 

Solski BM:
Aleksandra Gołda
Email: agolda@solskibm.pl
Tel: 660 093 802