,
Kolejna 8 edycja Customer Loyality Summit za nami.
Up Bonus – Partnerem tegorocznej edycji.
Forum Lojalności to już stały punkt w kalendarzach „ekspertów od lojalności”. I tak już od kilku lat spotykamy się Krakowie, aby przeżywać wspólnie trzy inspirujące dni, rozmawiać o trendach, zmianach na rynku, inspiracjach i problemach.
W tym roku VIII Poland & CEE Customer Lokaty Summit odbył się 19-21 kwietnia w hotelu DoubleTree by Hilton. Przeprowadzono ponad 40 prelekcji podczas kilku sesji plenarnych. Na całym wydarzeniu gościła otwartość na nowe inspiracje, ciekawość, dociekliwość min. padało wiele pytań z publiczności, a wszystko w przemiłej atmosferze i ogromnych emocjach, które szczególnie były widoczne jak co roku na gali Loyality Awards!
Dzień przed Forum odbyły się całodniowe warsztaty na temat psychologii lojalności, prowadzone przez dr Pawła Wójcika z UW. Stałym już punktem programu był oczywiście networking w Nespresso Boutique przy Rynku Głównym.
Tegoroczne sesje tematyczne skupiały się na:
- lojalności w handlu detalicznym
- lojalności i działaniom retencyjnym w sektorze usług
- lojalności na rynku FMCG ( po raz pierwszy na forum, poświęcone relacjom między producentami a dystrybutorami głównie w kanale tradycyjnym)
- innowacji w działaniach lojalnościowych.
Motywem przewodnim była tak jak rok temu digitalizacja, ale szczególny nacisk położono na personalizację komunikatu, skuteczność aplikacji mobilnych, CX i pomiar działań.
Chyba największym zainteresowaniem w cieszyła się prezentacja Vita Endlera, Prezesa Zarządu Internet Mall Polska (Wyzwania, zagrożenia i zmiany – czyli trudne pytania w lojalności), która była inspirująca, a prowadzący wzbudził tak żywe zainteresowanie, że skutecznie zachęcił publiczność do zadawania pytań i wspólnej dyskusji, podczas której nie zabrakło śmiechu i kilku cennych podsumowań.
Podczas ostatniej sesji forum, Innowacje i Inspiracje – po raz pierwszy przedstawiono sposoby budowania lojalności z pomocą Influencerów (Youtuberów) ale także temat ekonomii współpracy czy rezultaty wprowadzenia technologii do samych programów lojalnościowych. Po odbiorze publiczności można przypuszczać, że wątek infuenacerów na stałe wpisze się w program przyszłych edycji.
Podczas warsztatów nie obyło się bez wątku relaksacyjnego był min: trening mindfulness, krótki kurs tańca latino, a także jogging z profesjonalnym trenerem.
Wieczorem – jak co roku – odbyła się uroczysta Gala rozdania nagród zwycięzcom trzeciej edycji Plebiscytu LOYALTY AWARDS (BIG L).
Zwycięzcy zostali wyłonieni dwuetapowo, a swoje głosy oddawali wyłącznie praktycy marketingu, zarządzania relacjami i budowania lojalności klienta. Nagrodzone zostały najlepsze projekty w handlu detalicznym, usługach, B2B (relacje z resellerami), najlepszy nowy program, innowacja roku oraz najlepsza komunikacja projektu lojalnościowego w 2016 roku.
Relacja wideo z Kongresu: https://youtu.be/_uL64yGiDI4
Data aktualizacji:
2024-07-11